Bima

Bima

05 Januari, 2018

Doa Tawassul Nabi Yusuf Ketika Berada di Dalam Sumur

Doa Tawassul Nabi Yusuf Ketika Berada di Dalam Sumur

بسم لله الرحمن الرحیم
یاصانع كلّ مصنوع ویا جابر كلّ مكسور یاحاضر كلّ ملأ ویاشاھد كلّ نجوى
,ویاقریبا غیر بعید ویامؤتس كلّ وحید ویاغالبا غیر مغلوب ویاعلام الغبوب ویاحیاّ لا یموت ویا محي الموتى
لاالھ الا انت سبحانك, أسئلك یا من لھ الحمد
,یا بدیع السماوات الارض یامالك الملك ویاذا الجلال والاكرام
أسئلك أن تصلي على محمّد وآل محمّد
وأن تجعل لي من أمري ومن ضیقي فرجا و مخرجا
.وترزقني من حیث أحتسب ومن حیث لا احتسب

Wahai pencipta segala yang tercipta
Wahai pencipta segala yang terluka
Wahai yang menyertai segala kumpulan
Wahai yang menyaksikan segala bisikan
Wahai yang dekat dan tidak berjauhan
Wahai yang menemani semua yang sendirian
Wahai penakluk yang tak tertaklukkan
Wahai yang mengetahui segala yang gaib
Wahai yang hidup dan tak pernah mati
Wahai yang menghidupkan yang mati
Tiada tuhan kecuali engkau, maha suci engkau
Aku bermohon engkau sampaikan sholawat
Kepada Muhammad dan keluarganya
Berilah jalan keluar dan penyelesaian dalam segala urusan
Dan dari segala kesempitan,
berilah rezeki dari tempat yang aku duga dan yang tak aku duga.

Yang ingin mengamalkan silahkan tulis Qobiltu + Al fatihah buat saya dan ke 2 orang tua saya

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Semoga Bisa Bermanfaat

Salam Jaya… Satu Nusa Satu Bangsa, Indonesia Raya

From Martapura OKU Timur Sumatera Selatan

vikyfirst@gmail.com


☆☆☆☆☆

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Ilmu Meraih Hajat Mendesak