Bima

Bima

09 Januari, 2018

Kalimat Semula Jadi Yang Universal

Apa rahasia kalimat ini, Barang siapa yang tau asal mula jadi sesuatu itu maka sesuatu itu tidak akan membinasakannya. Bahkan boleh menggunakannya.

AKU TAHU ASAL MULA AKU JADI
KHALIQULLAH INSAN SUCI MUHAMMAD ASAL KEJADIAN AKU.

Ini kalimat semula jadi yang universal yang merangkup semuanya. Jika kata AKU diganti dengan ENGKAU pada kalimat di atas :

AKU TAHU ASAL MULA ENGKAU JADI
KHALIQULLAH INSAN SUCI MUHAMMAD ASAL KEJADIAN ENGKAU

Maka secara makrifat kita sudah mengetahui asal mula jadi sesuatu. Bukankah segala sesuatu itu asal mula jadinya nur muhammad.

JIKA kalimat ini dilantunkan ke buah limau purut sebagai media penglaris, pengobatan, pengasihan, secara hakikat dia tidak dapat menolak lagi apabila kita suruh suruh, karena kita sudah asal mula jadinya.

JIKA kalimat ini di lantunkan kepada air putih di niatkan untuk pengobatan jadilah air pengobatan, begitupun untuk pengasihan.

ALLAHUMMA NURUN MUHAMMAD.

Ucapkanlah hajatmu, meskipun tak diucapkan hajat, Allah tahu apa yang dihajati hambanya.

PADA kalimat di atas ada kalimat semula jadi yang di ucapkan jibril saat nabi adam masih tergelatak, dan nur hawa keluar dari rusuknya maka jibril mengucapkan salah satu kalimat di atas maka kembalilah nur hawa ketempat semula jadinya

Yang ingin mengamalkan silahkan tulis Qobiltu + Al fatihah buat saya dan ke 2 orang tua saya

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Semoga Bisa Bermanfaat

Salam Jaya… Satu Nusa Satu Bangsa, Indonesia Raya

From Martapura OKU Timur Sumatera Selatan

vikyfirst@gmail.com


☆☆☆☆☆

17 komentar:

Ilmu Meraih Hajat Mendesak